فواید تمرین فن بیان

به همراه جملات تمرینی بیان بازیگری

می خواهیم شما را با فواید تمرین فن بیان آشنا کنیم. برای بازیگر شدن شما باید توانایی ادا کردن کلمات به صورت واضح را داشته باشید. بايد به راحتی دیالوگ های سخت را به تماشاچی بفهمانید و در گفتن کلمات سخت اشتباه نکنید. به همین دلیل بازیگران به طور مداوم به تمرین جملاتی که از چند کلمه مشابه ( از نظر آوا و تلفظ ) هستند می پردازند .

این تمرین ها باعث تمرکز بیشتر شما می شود. مانند باشگاهی برای زبان شما بوده و آن را قوی و ورزیده می کند. برای  آشنایی بیشتر با تمرينات فن بيان جملات زیر را با صداى بلند بخوانيد و چند بار تکرار کنید.

جملات تمرینی بیان بازیگری

  • افسر ارشد ارتش اتریش
  • لورل و هاردی لوله ریل را له و لورده کردند
  • دو دزد رفتن پی دزدیدن بُز، دزد اول یک بُز دزدید و دزد دوم  دو بز. دزد دوبزی به دزد یک بزی گفت که من دزد دو بز دزدیدم و توی دزد یک بز ؟
  • در لرستان نُه لر است و هر لُری نُه نَره لُر، نَرِه لُر چِه نره لُر هر نره لر نُه نره لُر.
  • سه سیر سرشیر سه شیشه شیر

سعی کنید این جملات را هر روز با خود تکرار کرده و حفظ نمایید. برای انجام درست این تمرین، سعی کنید تمام حروف را دقیق و صحیح بیان کنید. هر چه بیشتر تمرین کنید، تسلط شما بیشتر خواهد شد. تبحر در بیان درست و روان کلمات یک قدم بزرگ در راه بازیگری است. البته فراموش نکنی که تمرین فن بیان فقط برای بازیگر شدن نیست، بلکه برای همه افراد می تواند بسیار مفید باشد.

برای شرکت در کلاس های بازیگری به صورت حضوری يا آنلاین زیر نظر بازیگر پیشکسوت سینما‌ بانو مهوش افشارپناه با ما تماس حاصل نمایید.

به علت شرایط جامعه و بیماری کرونا کلاس های بازیگری به صورت آنلاین برگزار می شوند. جهت شرکت در جلسه رایگان این فرم را پرکنید تا با شما تماس بگیریم.