در کلاس بازیگری چه می گذرد؟

در کلاس بازیگری چه می گذرد؟ جدا از تمرینات و آموزش تخصصی بازیگری، اعم از  اتود نمایشی، بداهه سازی، آشنایی با سبک اجرایی و… در  تمامی سطوح کلاس های بازیگری یکسری تمرینات آماده سازی در اول کلاس انجام می شود که به هنرجویان  کمک میکند تا از نظر فیزیکی و روانی آماده بوده و تمرکز کافی بر حس، حرکات بدن و بیان خود داشته باشند.

امروز شما را با برخی از آنها آشنا خواهیم ساخت.

  • تمرین فن بیان

در این تمرین با تکرار کلمات مشابه، تمرکز بیشتری در ادای درست کلمات خواهید داشت. برای  آشنایی با فواید تمرین فن بیان به همراه چند جمله تمرینی بر روی جمله آبی رنگ  کلیک کنید.

  • آمادگی جسمانی

آمادگی فیزیکی بدن بازیگران بخصوص در تئاتر، امری بسیار مهم و ضروری است. با انجام ورزش های هوازی و كششى هنرجویان  بدن خود را آماده اجرا می کنند.

  • تمرین میمیک صورت

یکی از ابزار بازیگر برای  بیان بهتر احساسات خود به تماشاگران میمیک صورت است. از این رو تمریناتی چون  تمرین آدامس، جمع و باز کردن صورت و.‌.. انجام می شود تا به بازیگر کمک کند عضلات صورت خود را رها ساخته و کاملا آنها را در کنترل خود قرار دهند.

برای شرکت در کلاس های بازیگری به صورت حضوری يا آنلاین زیر نظر بازیگر پیشکسوت سینما‌ بانو مهوش افشارپناه با ما تماس حاصل نمایید.

به علت شرایط جامعه و بیماری کرونا کلاس های بازیگری به صورت آنلاین برگزار می شوند. جهت شرکت در جلسه رایگان این فرم را پرکنید تا با شما تماس بگیریم.