فواید دوره های آنلاین بازیگری

با وجود وضعیت فعلی جهان و بيمارى كرونا، ما با گذر بیهوده زمان مواجه شده ایم. از این رو تصمیم داریم شما را با فواید دوره های آنلاین بازیگری آشنا کنیم.

این یک امر ثابت شده است که بهترین هنرها، زمانی خلق می شوند که جهان دوران ترسناکی را می گذراند.

هنر نباید متوقف شود پس ما (موسسه فرهنگى هنرى بوم زنگ رنگ) برای زنده نگاه داشتن هنر دست به کار شده ایم و دوره های آنلاین تخصصی بازیگری را برای علاقه مندان به عرصه سینما و تئاتر در نظر گرفته ایم. متاسفانه اکثر مردم با فواید این دوره ها آشنا نیستند و حتی باور اینکه این دوره ها مفید باشند نیز برایشان سخت است. به همین خاطر شما را با فواید این کلاس ها بیشتر آشنا  خواهیم کرد.

  • بازی در مقابل دوربین گوشی !!

بازی کردن در مقابل دوربین گوشی یا وب کم کامپیوتر تفاوت چندانی با دوربین فیلمبرداری ندارد. شما یاد خواهید گرفت که در مقابل دوربین چگونه احساسات خود را نشان دهید، همچنين مى آموزيد كه چگونه بدن خود را طبق جايگاه دوربین تنظیم کرده و با دیگر هم کلاسی هایتان ارتباط برقرار کنید. شاید در قدم اول سخت به نظر بیاید اما این خود یک تمرین برای بالا بردن قوه تخیل و احساسات است.

  • عدم وجود محدودیت مکانی

هرکجای این سیاره خاکی که باشید می توانید در این کلاس ها شرکت کنید! عدم محدودیت مکانی این امکان را به شما می دهد تا در دوره ای شرکت کنید که شاید در محل زندگی شما وجود نداشته باشد اما  با وجود دوره های آنلاین تخصصی بازیگری موسسه بوم زنگ رنگ شما به همراه دیگر افراد از سراسر دنیا فرصت شرکت در این دوره ها را خواهید داشت.

  • صرفه جویی در هزینه ها

با شركت در دوره هاى آنلاین تخصصى بازيگرى، هم صرفه جویی در زمان خواهید کرد و هم صرفه جویی در هزینه هایی مانند هزینه رفت و آمد !

  • ارتباطات سالم

در این دوران که از اجتماع دور شده ایم، يكى از بهترین راه هاى نگه داشتن ارتباط، شركت در دوره های آنلاین تخصصى بازیگری است. با اين كار شما مى توانيد با افراد مختلف و حرفه اى ارتباط مستمر داشته باشيد.

شرکت در دوره های آنلاین تخصصی بازیگری نه تنها به داشتن  ارتباطات سالم اجتماعی شما کمک میکند بلکه باعث می شود شما با افراد مختلف از سراسر دنیا با علایق مشابه آشنا شده و با یکدیگر یک کار گروهی را به نتیجه برسانید.

  • امنیت سلامت شما

از همه مهمتر با کلاس های آنلاین تخصصى بازيگرى، سلامت شما به خطر نخواهد افتاد و در عین حال از فراگرفتن هنر بازیگری لذت خواهید برد.

دوره های بازیگری آنلاین در بوم زنگ رنگ

حال که با فواید دوره های آنلاین بازیگری آشنا شدید، برای آشنایی بیشتر شما عزیزان با نحوه برگزاری کلاس های آنلاین بازیگری، برای شما یک جلسه رایگان پرسش و پاسخ و تست رایگان در نظر گرفته ایم. جهت شرکت در جلسه رایگان این فرم را پرکنید تا با شما تماس بگیریم.

آموزشگاه نمايش موسسه بوم زنگ رنگ، دوره هاى آنلاين تخصصى بازيگرى  را، با نظارت مستقيم  بازیگر پیشکسوت سینما و تئاتر بانو مهوش افشارپناه برگزار مى نمايد. برای شرکت در دوره های تخصصی آنلاین بازیگری با ما تماس بگیرید