آیا استعداد بازیگری دارم؟

آیا استعداد بازیگری دارم؟ اغلب افراد به بازیگر شدن علاقمند هستند و هر کس دلایل متفاوتی را برای خود دارد. مثلا شخصی به خاطر شهرت دوست دارد بازیگر شود و دیگری به خاطر درآمد. اما افرادی هستند که واقعا عاشق بازیگری هستند و پا به این جهان گذاشته اند تا بازیگر شوند. امروز با خصوصیات این افراد آشنا خواهیم شد.

افرادی که استعداد بازیگری دارند:

  • زیاد فيلم می بینند:

افرادی که استعداد بازیگری دارند و علاقه واقعی به این رشته دارند، بیشتر وقتشان را در روز به تماشاى فیلم های مختلف در ژانر های متفاوت می‌گذرانند. به گفته بازیگر مشهور آمریکایی لئوناردو دیکاپریو : “من هیچ وقت نمی توانستم بازیگر خوبی شوم‌ اگر فیلم هایی که توسط کارگردان های ماهر ساخته شده اند را نمی دیدم.”

  • افرادى احساساتی هستند:

شاید می توان گفت افرادی که استعداد بازیگری دارند بیش از اندازه احساساتی هستند!!!! معمولا در جوامع، احساساتی بودن یک ایراد به حساب می آید، اما در بازیگری توانایی نشان دادن احساسات مختلف و توانایی دسترسی آسان به آنها امری مهم است.

  • اغلب در حال خیال پردازی هستند:

افرادی که استعداد بازیگری دارند، شب ها قبل از اینکه خوابشان ببرد و یا هر زمان که وقت خالی پیدا کنند، در حال خیال پردازی و ساخت سناریو و کاراکترهای مختلف در ذهنشان هستند. چرا که آنها از قوه تخیل بالایی بهره مند هستند.

  • حرکات دست و صورت هنگام صحبت کردن:

این افراد موقع صحبت کردن، احساسات خود را به راحتی در میمیک صورت خود نشان می دهند و دستانشان نیز بی حرکت نمی نشینند.

  • افرادی که استعداد بازیگری دارند همیشه در مقابل آینه در حال گفتن دیالوگ از فیلم مورد علاقه خود هستند و یا متن سخنرانی خود را برای دریافت جایزه اسکار بازگو می کنند!

یک راه برای اینکه بدانید استعداد بازیگری دارید یا نه، انجام تست بازیگری است. در موسسه بوم زنگ رنگ تست رایگان بازیگری، جهت کشف استعداد و تعیین سطح انجام می شود.

برای شرکت در کلاس های بازیگری به صورت حضوری يا آنلاین زیر نظر بازیگر پیشکسوت سینما‌ بانو مهوش افشارپناه با ما تماس حاصل نمایید.

به علت شرایط جامعه و بیماری کرونا کلاس های بازیگری به صورت آنلاین برگزار می شوند. جهت شرکت در جلسه رایگان این فرم را پرکنید تا با شما تماس بگیریم.