برای بازیگر شدن باید زیبا باشیم؟

آیا برای بازیگر شدن باید زیبا باشیم؟ چهره زیبا، به خصوص در سینما یک امتیاز برای افراد به شمار می رود، اما نمی توان گفت که اگر افراد چهره زیبا نداشته‌ باشند،نمی توانند بازیگر شوند. زیبایی از نظر افراد مختلف، به شکل های متفاوتی تعریف می شود، زیرا هر یک از ما سلیقه متفاوتی دارد. اما زمانی که یک کارگردان به دنبال بازیگر مناسب برای نقش مورد نظر خود است چگونه انتخاب می کند؟

یک کارگردان قبل از انتخاب بازیگر خصوصیات چهره ای که برای آن کاراکتر در نظر دارد را معیار قرار می دهد. همچنین توانایی آن شخص در ادای درست نقش که مهارت بازیگر را می رساند از مهمترین عواملی است که کارگردان یک فرد را مد نظر خود قرار دهد. پس به دلیل وجود کاراکتر های مختلف، با خصوصیات ظاهری مختلف می توان گفت که همه افراد شانس بازیگر شدن را دارند. چون چهره ها با هم متفاوت است.

اما جالب است بدانید که در تئاتر کمتر از سینما به چهره و ظاهر افراد اهمیت داده می شود زیرا بازیگران تئاتر گریم های سنگینی انجام می دهند.

برای شرکت در کلاس های بازیگری به صورت حضوری يا آنلاین زیر نظر بازیگر پیشکسوت سینما‌ بانو مهوش افشارپناه با ما تماس حاصل نمایید.

به علت شرایط جامعه و بیماری کرونا کلاس های بازیگری به صورت آنلاین برگزار می شوند. جهت شرکت در جلسه رایگان این فرم را پرکنید تا با شما تماس بگیریم.